2012. december 4., kedd

Hellot Kitty torta





Életemben először készitettem Hello Kitty tortát rendelésre,ami nagyon jól esett nekem és a tortának is nagy sikere volt,legalábbis az ünnepeltnek. Egy kolléganőm kislányának készittetem,aki a 6-ik életévét töltötte be:-),
Közben a virág mellé a masnit is elkészitettem,de azt már nem ragasztottam a helyére,mert nem tudták eldönteni mi is kell valójában. Sosem tudtam meg,hogy mi lett a masni sorsa,de egyszer meg fogom kérdezni:)

Egyszerű piskótája volt a tortának.
Tölteléknek viszont fagyasztott málnát és epres joghurtot tettem bele =amit az anyuka hozott azok kerültek bele). Bár igy is nagyon finom volt,de jobban szeretném,ha rendelésre majd a hozzávalókat is én tenném bele,mert akkor könnyebben el tudom dönteni,hogy mennyi is kell,és az izeket illetően is.

3 megjegyzés:

  1. Nagyon szép a torta:) hello kitty mániás vagyok, úgyhogy nekem nagyon tetszik.Gratulálok!:)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen! Igyekszek minél többet csinálni:-)

    VálaszTörlés
  3. Hajni, miért nem írsz már ide???

    VálaszTörlés