2012. április 1., vasárnap

Barbi torta

Boglárka Barbi tortát kért,így nekiláttam s sikerült:)

Sütöttem egyszerű 2 kerek 5 tojásos piskótát az alsó szoknyáknak, és két kuglóf formából 4-illetve 3 tojásos piskótát a felső szoknyarésznek. Piskóta receptjének ezt használtam.

Krémhez: Használtam egy házi készítésű kakaós krémet,a recept ötletét innen vettem.Először csináltam egy ilyen csokoládékrémet s elárulom,hogy nagyon ízlett mindenkinek. kakaós krém mellé csináltam még egy Dr. Oetker vaníliaízű krémet. Úgy rétegeztem a tortalapokat,hogy az alsó lapot megkentem kakaókrémmel,utána ráhelyeztem a következő piskótát ,amire következett a vaníliakrém. Addig felváltva tettem a kakaós és vanília krémeket,amíg el nem fogytak a piskóták. Végül a maradék kakaókrémmel kentem be a torta külsejét,néhány órára hűtőbe tettem dermedni s majd utána tettem rá a fondantot.
Fondant receptjét Kiskuktától vettem át,de már sokszor csináltam,hogy úgyhogy már kivülről tudom:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése