2012. március 2., péntek

Sárgarépakrém


Még pár évvel ezelőtt,csináltam egy ilyen sárgarépakrémet, de akkoriban valahonnan olvastam a receptet és azóta kifelejtettem a mindennapi menünkből. Most megjegyzem és lejegyzem,ha megint megkívánjuk,akkor tudjam,hogy itt van a mi kedvencünk. Zselykének ízlett.Boglárka meg sem akarta kóstolni,de gondolom idővel kinövi. Zselyke miatt,most még megfőztem a répákat,de ha még csinálok ,akkor főzés nélkül fogom.
Hozzávalók:
  • 4 közepes sárgarépa
  • kb. 5 dkg sajt (ízlés szerint több, akár füstölt is lehet)
  • egy pohár tejföl
  • egy vagy két gerezd fokhagyma,ízlés szerint
  • bors

A karikákra vágott répákat vízben félpuhára főztem, majd mikor megfőtt egy tálban összeturmixoltam. a fokhagymát szúróval kinyomkodtam, majd sajtot reszeltem bele, sóztam,borsoztam és végül ízesitettem tejföllel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése